Ryhtiharjoittelu konttoriin.

Ryhdin merkitystä kehosi hyvinvoinnille ei voi korostaa tarpeeksi.
Konttorityöntekijöiden jatkuvat niskahartiavaivat johtuvat suureksi osaksi huonosta ryhdistä ja huonoista työasennoista.

Huonoryhtisessä asennossa luusto ei kannattele ruumiin painoa parhaalla mahdollisella tavalla. Lihakset pyrkivät jatkuvasti oikaisemaan huonoa ryhtiä, mutta näin tehdessään joutuvat tekemään kohtuuttoman määrän työtä ja kipeytyvät.

Perinteisesti näitä vaivoja on hoidettu kipulääkkeillä, venyttelyllä ja hieronnalla. Haluamme tarjota vaihtoehdon, jota hyödyntämällä voit itse hallita kehoon kohdistuvaa kuormaa ja estää lihasten jännittymisen.

Tekemällä videolla esitettyjä harjoitteita, voit parantaa ryhtiäsi. Hyväryhtisessä asennossa luusto kannattelee ruumiin painoa, eikä lihasten tarvitse kompensoida huonoa asentoa. Näin ollen lihakset tekevät vain ne työt jotka niille kuuluvat ja pysyvät hyväkuntoisina.

Käymme läpi myös ergonomian, ja näytämme miten voit säätää tuolin, pöydän ja näytön niin että kehoon kohdistuva kuorma on mahdollisimman pieni. Lopuksi esitämme muutaman työpäivän aikana tehtävän harjoitteen, joita kutsumme mikro-tauoiksi. Mikro-taukojen tarkoituksena on rikkoa työasennon monotonisuus ja vapauttaa keho staattisesta jännityksestä.

Hyödyntämällä kolmea videolla esitettyä osa-aluetta, voit tehdä pysyviä muutoksia ryhtiisi ja vähentää kehoosi kohdistuvaa kuormaa.

If you want to book a time on the same day it can only be done by calling us at the following number::+3584061066000
or by sending us an email at the following address: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

© 2010 Ruoholahden Kiropraktikkoasema