kiropraktikko

Kiropraktinen hoito on moderni WHO:n suosittelema hoitomuoto, jonka avulla hoidetaan sekä hermoston että tuki- ja liikuntaelimistön ja selkärangan toimintahäiriöitä. Kiropraktisessa hoidossa selvitetään kivun aiheuttajia ja hoidetaan kivun ja oireiden syitä.

Kiropraktikkomme ovat yliopistossa koulutuksen saaneita erittäin kokeneita terveydenhuollon ammattilaisia ja erikoistuneet tutkimaan ja hoitamaan vaivoja, jotka johtuvat nivelissä, tuki- ja liikuntaelimistössä ja hermostossa esiintyvistä ongelmista.

Kiropraktikko koulutetaan tutkimaan potilas itse, joten voit tulla vastaanotolle ilman lääkärin lähetettä. Ruoholahden Kiropraktikkoaseman kiropraktikot suorittaneet monivuotisen yliopistotutkintonsa Englannissa.
Tutustu Bournemouth University AECC:n sivuihin:

Suomessa kiropraktikko -nimike on 1.1.2008 sosiaali- ja terveysalan valvontaviraston rekisteröimä ammattinimike, jota eivät saa käyttää muut kuin akateemisen kansainvälisen kiropraktisen korkeakoulututkinnon (CCE) akkreditoidussa koulussa suorittaneet kiropraktikot. VALVIRA pitää kiropraktikoista rekisteriä ja valvoo heidän toimintaansa.

Voit varmistaa VALVIRAn JulkiTerhikki -rekisteristä, että kiropraktikkosi on saanut asianmukaisen koulutuksen.

Kaikki Suomen Kiropraktikkoliiton jäsenet ovat yliopistokoulutettuja kiropraktikoita ja voit tutustua myös liiton sivuihin www.suomenkiropraktikkoliitto.fi ja lukea lisää kiropraktisesta hoidosta.