Selkäkipu

Selkäkipu on yleisin kiropraktikolle hakeutumisen syy. Vaivan yleisyydestä johtuen selkäkipuja ja niiden hoitoa on tutkittu paljon. Kiropraktinen manipulaatio on osoittautunut tehokkaaksi hoitomuodoksi niin akuuteissa kuin kroonisissakin selkäkivuissa. Vaivan yleisyydestä johtuen kiropraktikot ovat myös tottuneet hoitamaan selkäkivusta kärsiviä potilaita.

Ruoholahden Kiropraktikkoasemalla selkäsi tutkitaan huolellisesti. Tutkimuksessa käytetään kiropraktisia, ortopedisiä ja neurologisia testejä jotta ongelmasi syy saadaan selvitettyä.

Tarvittaessa lähetämme sinut jatkotutkimuksiin esim röntgen tai magneettitukimuksiin. Krooninen selkäkipu vaatii manipulaation lisäksi usein potilaalle räätälöidyn kuntoutusohjelman, joka sisältää sekä venyttäviä että vahvistavia harjoitteita. Hoidon ja kuntoutuksen suunnittelussa hyödynnämme viimeisintä tieteellistä näyttöä sekä yli 20 vuoden kokemustamme.

Älä sorru epätoivoon vaikka sinun selkäkipu on jatkunut vuosia. Et ole vaivasi kanssa yksin, olemme täällä sinua varten. Varaa aika vastaanotolle ja aloita määrätietoinen hoito ja kuntoutus selkäsi parhaaksi.

Mikäli et löydä itsellesi sopivaa aikaa Internet varausjärjestelmästämme, soita 09 5626266

If you cannot find a suitable time on the internet booking, please call 09 5626266